Flavio a Giancarlo na tiskové konferenci
Váš tým přišel o mistra světa. Jak moc ho postrádáte?
Flavio: "Pokud přijdete o někoho důležitého, je to ztráta, ne? Jako v každé společnosti, vždycky, když ztratíte dobrého hráče, je jisté, že něco postrádáte, ale musíme si také uvědomit, že tým je silný, lidé jsou stále stejní a pracují s Giancarlem a Heikkim, abychom udělali vše, co je v našich silách. Loni jsme stále pracovali na vývoji vozu pro rok 2006, abychom mohli bojovat s Ferrari o titul. Teď jsme trochu pozadu, o tom víme, ale musíme se vzchopit rychle. Máme všechno, co potřebujeme, abychom se vrátili zpět na špici. Máme lidi, finance, jezdce, všechno. Otáčíte stránku a zkoušíte udělat to nejlepší, co je možné, a nyní jsou všichni motivováni dát to nejlepší Fernandovi a Heikkimu - myslím Giancarlovi, samozřejmě, promiňte, omlouvám se."
Giancarlo, podle toho, co jste dnes viděl, myslíte, že je tu Ferrari porazitelné?
Giancarlo: "To si nemyslím, vezmeme-li v úvahu i Melbourne. I minulý týden v testech byli dost konkurenceschopní a dnes byli v obou trénincích na čele. Jsou o kus vpředu ve srovnání s námi i s ostatními. Samozřejmě jsou rychlejší než my, ale stát se může cokoliv."
Včera jste říkal, že byste mohli bojovat s BMW. Změnilo se na tom něco?
Giancarlo: "Znovu říkám, že ve srovnání s posledním závodem jsme udělali krok kupředu, ale Ferrari i McLaren jsou před námi. Měli bychom na tom být stejně jako BMW. Při posledním závodě bylo BMW rychlejší než my, ale nyní na tom můžeme být stejně - takže jsme o trochu lepší."
Pokrok za pokrokem... Jak dlouho bude Renaultu trvat, než dotáhne ztrátu na Ferrari a McLaren?
Giancarlo: "Těžko říct... kolik času budeme potřebovat. V porovnání s posledním závodem je to dobrý pokrok, ale dosáhnout takového pokroku není snadné. Někdy potřebujete měsíc, někdy stačí jen nové přední křídlo řekněme, a vůz se tak může změnit k lepšímu. Můžete získat i několik sekund. Musíme najít ten správný směr, abychom vůz vylepšili. Máme dobrý potenciál a potřebujeme ho vyvíjet. Musíme pracovat naplno ve dne v noci, jako to děláme teď."